למה אנחנו?

ב-DHO תמצאו שירותי משרד ומזכירות המותאמים לצורכי העסק שלכם - אנו מציעים מגוון רחב של שירותי אדמין מותאמים לנוחיותכם

מה מקבל כל לקוח שלנו?

  • זמינות ויחס אישי – אנו נמצאים עבורך ועבור לקוחותיך בזמינות מלאה.
  • אחריות – אנו דואגים שכל מטלה או משימה תבוצע על הצד הטוב ביותר ובמקצועיות רבה. מתייחסים במקצועיות גם לפרטים הקטנים וגם לתמונה המלאה.
  • מענה לכל צורכי העסק שלך – אנו מציעים סל שירותי מזכירות ומשרד מגוון המותאם במיוחד לצרכים שלך.
  • זמן פנוי – ארגון המשימות וביצוע המטלות האדמיניסטרטיביות יפנו לך זמן רב למיקוד בנושאים החשובים לך באמת.
  • חסכון כספי – שירותי המשרד והמזכירות שאנו מספקים, זולים יותר מהעסקת מזכירה ויחסכו לך הוצאות נלוות על אחזקת משרד.

למי זה מיועד?

שירותי משרד של DHO שירותי משרד מתקדמים מתאימים במיוחד ל:

  • עסקים קטנים ובינוניים הצריכים עוזרת אישית במשרה חלקית.
  • אנשי מקצוע ועסקים הזקוקים לסיוע בארגון העסק ובניהולו האדמיניסטרטיבי.
  • עסקים ואנשי מקצוע ללא משרד עצמאי כי עיקר פעילויותיהם מתבצעות אצל הלקוחות.
  • בעלי מקצוע המחזיקים משרד קטן אך לא חייבים שבו תשב מזכירה בפועל בגלל חוסר במקום פיזי או פשוט כי אין צורך לשבת בתוך המשרד על מנת לבצע את העבודה.

מהו מיקור חוץ? (OUTSOURCING)

שיטת מיקור חוץ (outsourcing) מאפשרת לכל עסק או אנשי מקצוע לקבל שירותים של מומחים בתחומים שונים ,הקטנת הוצאות והתייעלות שהן בסיס להצלחת כל עסק ועסק .

היתרון במיקור חוץ

חסכון בזמן
התמקדות בעסקי הליבה של העסקמימוש ממוקד של יעדים ומטרות.

חסכון בכסף
חסכון בעלויות העסקת עובד שכיר – אין עלויות העסקה, אין ימי מחלה, אין דמי הבראה ואין 'הפתעות' נוספות.חסכון בהוצאות משרדחסכון ברכשגמישות מרבית – ניתן לשנות את היקפי העבודה על פי הצורךהתאמה מדויקת – תפירת חליפת שירותים אישית לכל לקוח בהתאם לצרכים ולתקציב.

סדר וארגון
ניהול ותכנון זמן אפקטיביאיתור וריכוז מידע באופן מעמיק, מרוכז ומפורטביצוע משימות במקצועיות ובמהירות

6 סיבות טובות להתחיל עכשיו בשירותי משרד ומזכירות OUTSOURCING:

שירותי משרד ומזכירות מותאמים לצרכים שלך ושל העסק – אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, מתוכם אתה יכול לבחור בשירותים המתאימים עבורך. כל השירותים יגרמו לניהול זמן תקין בעסק שלך:

  1. עלות אטרקטיבית – עבור העסק שלך בהשוואה להעסקת מזכירה.
  2. שירותי משרד ומזכירות מותאמים לצרכים שלך ושל העסק – אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, מתוכם אתה יכול לבחור בשירותים המתאימים עבורך.
  3. רמת שירות מעולה – חשוב לנו להגיש לך וללקוחותיך את רמת השירות הטובה ביותר. זה מתחיל מהמענה המקצועי לטלפון, טון הדיבור, הקשר האישי שאנו יוצרים עם לקוחותיך, הביטחון שאנו משדרים להם שהכול בטיפול ויש להם מענה אמיתי.
  4. אמינות ודיסקרטיות – אנו עובדים בשקיפות מלאה, אתה מקבל דיווח שוטף. כמובן שהעבודה נעשית באופן מקצועי ומובטחת לך דיסקרטיות מלאה.
  5. ארגון וניהול – המומחיות שלנו היא בארגון וניהול זמן, משימות, סדרי עדיפויות, חומרים משרדיים, פרטי קשר של ספקים ולקוחות. כל אלו ועוד כדי לייעל את תהליכי העבודה ולקדם את העסק שלך.
  6. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת – ייעול תהליכי העבודה והשירותים באופן שוטף ע"י שימוש בטכנולוגיה ותקשורת מתקדמים. הקלה ושקט- סוף סוף תהיה פנוי לעבודה האמיתית בלי לדאוג לכל המסביב.
דילוג לתוכן