חבילת אולטרה

מענה טלפוני אנושי ואישי

חיוני לתפקוד המשרד השוטף זהו אמצעי הקשר הבסיסי ביותר עם הלקוחות, הספקים וכל איש קשר אחר של החברה. DHO תשמח לספק עבורכם מענה טלפוני אישי ואנושי כשהטלפון שלך לא מפסיק לצלצל ואין מי שיענה.

כתובת עסקית

כתובת ייחודית לבית העסק אליה יגיעו כל המכתבים.

תיאום נסיעות לחול

בירורים ותיאומים מול חברות התעופה, סוכנויות הנסיעות, בתי המלון, חברות השכרת רכב, חברות הבטוח, וכל מה שנדרש לקראת נסיעה לחו"ל.

ניהול יומן פגישות

כולל ניהול אירגון ותיאום יומן פגישות, פעילויות עסקיות וישיבות, תכנון זמן ומשימות, ניהול היומן יתבצע על ידי מזכירתך, על פי ההגדרות והצרכים שנקבעו על ידך. היומן נגיש לך ולנו, באמצעות האינטרנט.

ניהול הצעות מחיר

לאחר היכרות מעמיקה עם העסק, אנו נפיק הצעות מחיר ללקוחותיך. נוכל להשתמש בתבניות הצעות המחיר שכבר בנית. אם אין בידך תבניות שכאלה, אנו נעזור לך בבנייתם. לאחר שליחת הצעות המחיר, נבצע מעקב עד לקבלת החלטת הלקוח

שירותי Back Office

ניהול קשרי לקוחות

אנו נקבל פקסים ומיילים מלקוחותיך או מאתר האינטרנט שלך. ההודעות הנכנסות יטופלו על ידי מזכירתך האישית. אנו נשתמש בתיבת המייל שלך, לצורך התכתבות עם לקוחותיך בהתאם לדרישותיך וצרכיך

תאומים וסידורים

כל מה שלא הספקת לעשות כולל הרשמה ותזכורות ללקוחות, הכנת חומרי עזר וניירת, תאומי אוכל, כיבוד ועוד. אלו המשימות האדמיניסטרטיביות השוטפות שבלעדיהן קשה לעסק להתנהל.

רכש​

ניהול פיננסי

שיווק​

כתבו לנו ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן