השירותים שלנו

DHO – שמחה להעמיד לשירות לקוחותיה 3 חבילות שירות מקצועיות לבחירה בהתאם לצורכי העסק: Basic ,Ultra ,Premium
חבילות השירות דינאמיות וניתנות לשדרוג על פי צורכי הזמן ופעילות העסק!

השירות כולל מזכירה אישית המכירה אתכם ואת עסקכם כך שהמזכירה האישית תנהל את כל הפן האדמיניסטרטיבי של המשרד על כל גווניו:

  • קבלת והוצאת שיחות טלפון עבור העסק בכל נושא ועניין.
  • מסירת מידע למתעניינים, וקביעת יומנים.
  • התנהלות מול לקוחות וספקים.
  • וכל פעילות משרדית ייחודית הנדרשת לקידום העסק שלך.

השירות כולל עזרה גם בכתיבת מסמכי Word ,Excel, ובניית מצגות ב-Power Point.

*מניסיון שלנו מצגות ומסמכים מקצועיים משפרים פלאיים את התדמית של העסק שלך ופותחים בפניך דלתות חדשות .

שירותי Back Office

השירות כולל ניהול משרדי עסקי מלא המכיל תכתובות עסקיות.כגון : דואר אלקטרוני , הדפסות מכתבים, בקשות, מסמכים משפטיים, דוחות, רשומות , ועוד. 

שיווק וניהול קשרי לקוחות

עסק נמדד בשירות הלקוחות שלו – שביעות רצון של לקוחותיך היא המטרה הנשגבת של כולנו .ארגון, ניהול ואחזקה שוטפת של מאגר הנתונים כגון: רשימת לקוחותיך, פרטי התקשרותם, ציוד, מכתבים, טפסים, הזמנות וכדומה, הוא אחד האתגרים המרכזיים בכל עסק. רשימה מאורגנת של לקוחותיך ופרטי התקשרותם מאורגנים ונגישים לשימוש תסייע לך לשמור על מערך שירות לקוחות מספק.

רכש

הוא הליבה של כל עסק ועסק הסכומים והזמן שעסק מבזבז על ניהול קשרי ספקים, בדיקת עלויות, בדיקת מתחרים ועוד, הוא יקר מכל.
DHO – תבחן הסכמים עם ספקים ונותני שירות על מנת להוזיל עלויות ותבצע סקר חיצוני\פנימי בכל פעם שיעלה צורך לבחינה מחודשת של מאגר הספקים.

ניהול פיננסי

בעלי עסקים קטנים ובינוניים חושבים שאדמיניסטרציה והטיפול בניירת ובהנהלת חשבונות גוזל מהם זמן יקר שהיה יכול להיות מוקדש למכירות וקידום העסק.אנחנו נטפל עבורכם באמצעות תוכנה לניהול עסק ובאמצעים ידניים ברישום בכל העניינים הפיננסים, אירגון ומעקב אחר התנועות הכספיות של העסק, הכנת הניירת לרואה החשבון, טיפול במשכורות ויעוץ שוטף.ונשחרר אתכם מהכאב ראש של האדמיניסטרציה על מנת שתוכלו לנהל את העסק שלכם.

בסיסי

אולטרה

פרמיום

דילוג לתוכן