בסיסי

מענה טלפוני אנושי ואישי חיוני לתפקוד המשרד השוטף, זהו אמצעי הקשר הבסיסי ביותר עם הלקוחות, הספקים וכל איש קשר אחר בחברה. אנו נספק עבורך מענה טלפוני אישי ואנושי, כשהטלפון שלך לא מפסיק לצלצל ואין מי שיענה.

ניהול יומן פגישות - כולל ניהול, ארגון ותיאום יומן פגישות, פעילויות עסקיות וישיבות, תכנון זמן ומשימות
ניהול היומן יתבצע על ידי מזכירתך, על פי ההגדרות והצרכים שנקבעו על ידך. היומן נגיש לך ולנו, באמצעות האינטרנט.


תאומים וסידורים של כל מה שלא הספקת לעשות כולל תזכורות ללקוחות, הכנת חומרי עזר וניירת, תאומי אוכל, כיבוד ועוד. אלו המשימות האדמיניסטרטיביות השוטפות שבלעדיהן קשה לעסק להתנהל.

כתובת עסקית כתובת ייחודית לבית העסק שלך אליה תגיע כל התכתובת העסקית שלך .

שירותי Back Office

  • הכנת מסמכי תבנית (templates) לתכתובות עסקיות שוטפות: פקסים, מיילים, מכתבים וטפסים
  • הדפסת מסמכים והקלדת נתונים
  • ארגון ותיוק מסמכים - תכנון וישום שיטת תיוק מתאימה לעסק
  • תיאומים לוגיסטיים

שיווק

  • הצעות מחיר: הנפקה, ניהול ומעקב עד אישור העיסקה
  • ניהול מאגר לקוחות / ספקים וגורמי קשר נוספים
  • שליחת מידע ללקוחות על מבצעים

ניהול פיננסי

  • הפקת חשבוניות וקבלות -אנו נפיק את המסמכים החשבונאיים הרלוונטיים לעסק שלך, בתיאום איתך ועם מנהל החשבונות שלך. את המסמכים הללו, נעביר ללקוחותיך אם במייל או בדאר. נעשה זאת תוך שימוש בכלים בהם השתמשת עד כה, או שנציע לך להשתמש במערכת חשבונאית ייעודית אשר תותאם לצרכיך, ותהא נגישה לך ולנו באמצעות האינטרנט.
  • מעקב אחר תקבולים ותשלומים.
  • תשלום חשבונות טלפוני בלבד.

צור קשר

close
24/7live supportcontact us